ponnytop

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av ida Bernhardsson - 4 januari 2012 12:46

Hejsan!!

 

 

Nu har jag besttämt Mig  nu att äffter Kopparcupen ska jag göra en rund visning både


i stallet och inne hos Mig  :) så det kommer väl upp på Tisdag <3 :)


Helo Kity bilen <333 3


Av ida Bernhardsson - 4 januari 2012 10:52

Hejsan!

 

Ja men hejsan :9  Idag när Mamma Kommer hem ska vi till Arninge

 

Vi ska åka först till Andersons Häst och hund och köpa remåntgrimma till Paggis<3 :)

 sådan remåntgrima till mitt hoppträns <3

 

 

Och sen ¨så tror jag att vi skulle åka vidare  till täby Galopp affären och antigen

om vi hittar en eller om vi bestäler sån där Jocky hjälm Öve drag jag ska  ha Rosa med Svart sjärnor och en svart bol

 

 

 

 

Juste jag hoppa Juu Mix i går för rangna <3 :9

 

Jag hoppade 1 m det är LB för oss :)

 

 

''nu tängte jag ge ett förslag ´''

 

 

Om man vill köra litte Markarbete  så har jag gort den här till dom som vill träna med sina Hästar/Ponny

 

 inte sån bra bild med Mobilen .

Där det är skrit kan man trava oxå <3

 

 

Hejdå

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan :) Kul att ni ville titta in på min blogg Jag heter Ida och har två B-PONNYSAR Pascal och Promise :)hoppas ni älskar min blogg:)hare götte :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida

Hejsan välkomen 

Ida

Hejsan :) Kul att ni titta in :) vareje vecka vid dena sida kommer det stå något nyt :) <3 t.e.x att jag vann en tävling men ni förstår säkert <3 

Pascal<3  Hej då kramar från Ida Promise Pascal  Promise<3


Ovido - Quiz & Flashcards