ponnytop

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Hellu

Av ida Bernhardsson - 19 december 2011 17:59

Hejsan:)



Ja men Hej på er :) Jag har ridit idag Red På vägen Litte fram och tillbaka med panlampa : ) <3Han gick skit fint på tyggeln hella tiden skit nöjd


Idag iskolan så Backade vi jag backa med Fanny och Jossan :) <3


Vi backa kollor och Bullar :) Pascal har fått snö suller idag fett bra _)


Synd att jag inte tog någon bild idag när jag red men




Nu ska jag dra :) sk plugga litte <3


Hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida Bernhardsson - 23 januari 2012 15:41

ny blogg www.idabernhardsson.blogg.se

Av ida Bernhardsson - 14 januari 2012 14:24

Imorgon börjar Ponnyakuten!!     dom som är med ärr.....   Tilda och Kimberley Tilda är 16 år och kommer från Sundsvall.Tildas problem ligger i hanteringen. Kimberley är ouppfostrad och har ingen respekt för Tilda. Hon dr...

;/

Av ida Bernhardsson - 14 januari 2012 13:53

Hejsan!   Förlott att jag inte har skrivit har ej hafft tid eller årrkar..   Imorgon har jag Handblos Match i rossesberg vi mötter dom och Järdfälla ;)   Imorgon effter det kommer rundvissningen :) Har nys varit utte i blåsten och ridi...

Av ida Bernhardsson - 5 januari 2012 11:46

Hejsan!!   Hej jag får se om jag tar med Datan men tror ej det <3 :(   Men jag Kommer Någ blogga Från Mobilen fast då blir det väl inte så mycket <3 :)   Typ snart ska jag Och Linn utt och Skrita bara (Jag ska rida Pascal ,Linn Bel...

Av ida Bernhardsson - 4 januari 2012 12:46

Hejsan!!     Nu har jag besttämt Mig  nu att äffter Kopparcupen ska jag göra en rund visning både   i stallet och inne hos Mig  :) så det kommer väl upp på Tisdag <3 :)   Helo Kity bilen <333 3   ...

Presentation


Hejsan :) Kul att ni ville titta in på min blogg Jag heter Ida och har två B-PONNYSAR Pascal och Promise :)hoppas ni älskar min blogg:)hare götte :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida

Hejsan välkomen 

Ida

Hejsan :) Kul att ni titta in :) vareje vecka vid dena sida kommer det stå något nyt :) <3 t.e.x att jag vann en tävling men ni förstår säkert <3 

Pascal<3  Hej då kramar från Ida Promise Pascal  Promise<3


Ovido - Quiz & Flashcards