ponnytop

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Hellu :) Bloggar i skolan

Av ida Bernhardsson - 21 december 2011 12:15

Hejsan!!

 

 

 

Jag fick Blogga Här i skolan för jag skulle inte vara med På idrotten så jag sitter här.


Då tängte jag att jag kunnde Blogga litte :)



Jaaa Idag är det sissta dan och vi går till 13:15 SÅ DET ÄR GRYMTT SKÖNT. Sen vi 18:00 Är det hoppträning för Rangna

Här är Rangna När hon Hoppar

Jag Och Linn ska hoppa jag ska hoppa Pascal Linn SKA hoppa Belinda men nu har Hon fått litte hopp utrusning

1: Martingal


2: Magplata



Sen Håller vi på med Saddlar vi har hittat en Dressyr men ingen Hopp en vi tycker har legat Bra :)





Ja Men jag skriver sen Hur det gick typ Imorgon :)


Hejdå :) har ej Ida saken efterssom :) Jag är iskolan <3:)<

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida Bernhardsson - 23 januari 2012 15:41

ny blogg www.idabernhardsson.blogg.se

Av ida Bernhardsson - 14 januari 2012 14:24

Imorgon börjar Ponnyakuten!!     dom som är med ärr.....   Tilda och Kimberley Tilda är 16 år och kommer från Sundsvall.Tildas problem ligger i hanteringen. Kimberley är ouppfostrad och har ingen respekt för Tilda. Hon dr...

;/

Av ida Bernhardsson - 14 januari 2012 13:53

Hejsan!   Förlott att jag inte har skrivit har ej hafft tid eller årrkar..   Imorgon har jag Handblos Match i rossesberg vi mötter dom och Järdfälla ;)   Imorgon effter det kommer rundvissningen :) Har nys varit utte i blåsten och ridi...

Av ida Bernhardsson - 5 januari 2012 11:46

Hejsan!!   Hej jag får se om jag tar med Datan men tror ej det <3 :(   Men jag Kommer Någ blogga Från Mobilen fast då blir det väl inte så mycket <3 :)   Typ snart ska jag Och Linn utt och Skrita bara (Jag ska rida Pascal ,Linn Bel...

Av ida Bernhardsson - 4 januari 2012 12:46

Hejsan!!     Nu har jag besttämt Mig  nu att äffter Kopparcupen ska jag göra en rund visning både   i stallet och inne hos Mig  :) så det kommer väl upp på Tisdag <3 :)   Helo Kity bilen <333 3   ...

Presentation


Hejsan :) Kul att ni ville titta in på min blogg Jag heter Ida och har två B-PONNYSAR Pascal och Promise :)hoppas ni älskar min blogg:)hare götte :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida

Hejsan välkomen 

Ida

Hejsan :) Kul att ni titta in :) vareje vecka vid dena sida kommer det stå något nyt :) <3 t.e.x att jag vann en tävling men ni förstår säkert <3 

Pascal<3  Hej då kramar från Ida Promise Pascal  Promise<3


Ovido - Quiz & Flashcards