ponnytop

Alla inlägg under november 2011

Av ida Bernhardsson - 27 november 2011 14:49

Hejsan!!    




     

Ja  idag har jag spelat Handboll och  jag gorde 6 mål  jaa Jag red igår på volten.. Pascal vad jätte fin han gick super på tygeln                                                                                                            

 Jag har inte gort så Mycket  :) och Igår spela jag med F99  DOM ÄR mYCKET bättre men jag fick ett skit snyggt mål och ett anat vanling ::::::::::::)    Jag Linn Mamma kunde ej åka till globben men jajja Mammma Köpte John Whitaker Blå ridbyxor och ett jw Shcabrak  Mamma tycker jag ska ha de i Terängen jag vill ej ha för Myckket rosa anars ser han för Tjejig utt :)   Mamma har  även köpt dom här och ska antagligen få vitta i julklap :) <3





Hejdå min Kära Blogg:)<3    


 































































Av ida Bernhardsson - 25 november 2011 14:18

Hejsan!

 

Soorrry att jag inte har skrivit på ee tag men har ej haft tid

 

Jag har.

 

Blivit Km- Mästare i rimbo men ska bytta nästa år till Roslagens rid och körklubb   Han en bara Litte Svetig :) Haa Litte stolt fotograf Fanny www.Fannyraja.bloggplatsen.se

 

Och Har också bestält en Onepiece i dena färg     Bak och Fram ska ta kort sedan när jag har den på mej

 

 

DOm här Bloggarna är värda att lässsssaaaa <3

WWW.fannyraja.bloggplatsen.se

www.NellieBrentsson.se

www.linnbloggaren.bloggplatsen.se

www.hastdiggaren.se

www.topriiders.blogg.se

Min och Fannysblogg www.ponnyriiders.blogg.se

 

 

 

Hejdå :)

 

 

 

 

Av ida Bernhardsson - 19 november 2011 11:30

Hejsan!!

 

 

Igår red Jag Promise och Pascal gick toppppen BrA:)

 

Idag ska jag klättra med Pascal för Imorgon är de Km (Rimbo ridklubb)

Och jag är den ända som ha B-ponny typ eller Två till trår jag men är sjukt taggad :)stary lista kommer här men jag är ej med i förklassen


40 cm


Lovisa Adamson Cardiff’


Meja Fredriksson Munsboro Raspberry 


50 cm


Elin Nilsson Nobility xx 


60 cm


Elin Nilsson Nobility xx


Wilma Andersson Miramis


Lina Hamrén Molle


Eba Karlsson Bojana


Ellinore Bladlund Doris 


70cm


Sara Blomberg Nikito


Janeth Tjörnhammar Hilda


Sara Malmros Twixi 


80cm


Andrea Lundh Tuilerie


Martin Jansson Skusboe Sunwise


Ellenore Eriksson Zindy


Frida Starck Härlin Hilda


90cm


Sanna Graucob Sasha Alexander


Malin Gustafsson Lillan


Denice Nielsen Sjöaryds Hamilton


Åsa Lindqvist Ezperansa 


100 cm


Fanny Wahlund Attyrory Special Effects


Sara Forsberg Zoho Q


110cm


Fanny Wahlund Attyrory Special Effects


Lovisa Lundh Moravikens Foxy Gold




 STARTLISTA KM RIDSKOLAN


c-ponny


1.Ella Bengtsson Twixi
2.Ellinore Bladlund Doris
3.Ebba Karlsson Bojana


 D-ponny

4.Ida From Mulle

 

Häst

1.Alice Mattsson Harlet

2.Johanna Vaivot Gela

3.Sofie Öhnfeldt Tarzan

 

 

KM PONNY PRIVAT

 70 cm

1. Ida Bernhardsson Pascal (LC-höjd B-ponny)

2. Lina Hamrén Molle

3. Sara Blomberg Nikito

80cm

4. Martin Jansson Skusboe Sunwise (ej KM)

5. Rebecka Bredenberg Cork Cred

6. Andrea Lundh Tuilerie (ej KM)

7. Ellenore ERiksson Zindy

8. Elvira Hedman Coffee

9. Denice Nielsen Sjöaryds Hamilton

10. Cornelia Fredriksson Munsboro Raspberry

90cm

11.Malin Gustafsson Lillan

 

 

KM HÄST PRIVAT

90 cm

1.Hanna Susi Wendy

2.Åsa Lindqvist Ezperansa

100cm

3.Sanna Graucob Sasha Alexander (ej KM)

4.Sara Forsberg Zoho Q

 Fanny ska komma och titta och då ser hon start listan men nu ska jag ätta litte :) Hejdå   <333:)<3

Av ida Bernhardsson - 16 november 2011 17:31

   Hejsan!!


Förlott att jag inte har skrivit på ett tag men nu kommer min önske lista jag önskar mej:)

1:John  Whitaker Schabrak (RÖT)    


2:Pengar  

3: System Kamra   



4: Tretorn stövlar (Svart med snörning)   : -)




5: Dressur Schabrak :) 



6: Dresyr skydd :)  



7: Stigbyglar   


8: Ridbyxor :)  



JA Det var det där jag önska mej :)



Hejdå

Av ida Bernhardsson - 13 november 2011 19:43

Hejsan :) Förlot att jag inte har skrivit på ett tagg sorry att inte frågorna har kommit upp men min video blog har inte kunnat ladda upp men kommer snart :) men nästa helg ska jag vara med på KM - hoppning :) men skriver iorgon för måste dra ny :)

Av ida Bernhardsson - 6 november 2011 21:11

Vinnaren. I min tävling :)) är ............ Sara Mallmros Grattis :-D. De kommer en vidio Blogg om der :-D. Hej då

Av ida Bernhardsson - 4 november 2011 19:21

   Tja:)=)


Idag red jag dresyr på volten med Promise öva på L:C1 Sska börja med att var med i Vigelsjö :) Sen till sm-i fälttävlan <3  ska jag försöka hitt något tävling man kan välaja Dresyr program så jag kan träna på det efter som det är förvänd Galopp och med mera =) :)

 

JA men Promise gick super bra jag red på tre delat och så gick han på tygeln hella tiden <3 =)

Promise tycker faktis Dresyr är roligt :) <33

Promise i vintras <3

 

 

Hej då

Av ida Bernhardsson - 3 november 2011 10:26

Hejsan:) <3

 

Idag ska jag rida och Sen har jag Handbolls träning ååå :) orkar int träna men det är en då Bra anars sitter man bara i sofan ed Datan :)<3(L)

 

Nu har jag bestält ett skal till Min experia x8 i svart det är skit snygg <3

  Snygg va  <3 :) Det fins Massa snygga skal på www.skal-man.se :)<3 De fins till nokia sonny och Iphon såklart och Samsung :) Alla sårter  det fins till ipad 2 oxå :) Några Bilder från sommaren <3(L)   Asso Jag Älskar värkligen att Ni kommenterar så mycket ++ Att det är redan 7 som är med i tävlingen :) Bara och tävlingen är slut på Lördag ju:) Bara så ni vet så om du vinner så Mailar du vilken storlek och post sak så då får du Linnet sedan :) <3 <3(L)

 

 

 

 

 

Hejdå:)

Presentation


Hejsan :) Kul att ni ville titta in på min blogg Jag heter Ida och har två B-PONNYSAR Pascal och Promise :)hoppas ni älskar min blogg:)hare götte :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida

Hejsan välkomen 

Ida

Hejsan :) Kul att ni titta in :) vareje vecka vid dena sida kommer det stå något nyt :) <3 t.e.x att jag vann en tävling men ni förstår säkert <3 

Pascal<3  Hej då kramar från Ida Promise Pascal  Promise<3


Ovido - Quiz & Flashcards