ponnytop

Alla inlägg under oktober 2011

Av ida Bernhardsson - 31 oktober 2011 17:05

  Hejsan:)<3


Igår till Idag sov Jossan hos mej vi red Igår och Idag

Promise Gick skit Bra idag på banan lysna värkligen :)<3

Imorgon ska jag Mamma Linn Jill til Barkaby typ:)<3 sen på Onsdag hade Jag och Fanny planerat Att  gå  på bio och sova :) och Ha super kul :)

Hennes Blogg(www.Fannyraja.bloggplatsen.se )

våran blogg tsm www.ponnyriiders.blogg.se

och två tjejer som Jag käner www.topriiders.blogg.se

Jaa här kommer någre bilder   Bild från Lovisedal med Fanny :)<3

   Pascal<#:)   gorde Barra något på Pickassa men ingen text :)



Kommentera gärna eller snälla <3   Hejdå bild jag gorde


Hejdå

hejdå

hejdå

Hejdå

Hejdå :) Kommentera snälla ;)

Av ida Bernhardsson - 30 oktober 2011 07:24

Hejsan n u blir det litte snabbt innlgg för jag ska på handbol men kommer antagligen blogga mera sen nu bara mobil bloggar jag men de fungkar med men som jag så ett korr nu ska jag äta frukost:-) hej då syns mermot 1:00/halv2

Av ida Bernhardsson - 29 oktober 2011 09:51

Hejsan:)

 

Jag är ida Och jag bor på en gård nära roslagsstopet:)<3 och Jag har en ponny som hetter Pascal han Älskar att hoppa och specialt Teräng då blir han gallen :) Pascal är 19 år och har tävlat upp til Msv A med andra ägare sedan fick han en skada på höger knemen det är typ borta nu så jag brukar hoppa LC och ska börja komma upp på LB OCH MSVB :) någon La jag är 11 år så kommer inte kunna tävla honom mycket mera  men 1 år till jag har blivit placerad varje gång jag har tävlat och Många clerander :)<3

Promise:)

är en söt litten bus frö men först när vi köpte han bara sprang han med mig men nu har vi haft han i 4 år så han är långn har inte tävlat så super mycket på han men en vinst i hoppning och en två i Dresyr :)

och clerander :)<3 Jaaa vad ska man siga haaa :)<3 Här kommer en bild PÅ Pascal<3:)jag och Pascal hofors terängen :)

 

Nu kommer en bild på Promise:)   Promise och jag tog kort och sicka till för ägaren :)<3:)

 

en disagn kommer snart :)

 

Hej då<3:)

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan :) Kul att ni ville titta in på min blogg Jag heter Ida och har två B-PONNYSAR Pascal och Promise :)hoppas ni älskar min blogg:)hare götte :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida

Hejsan välkomen 

Ida

Hejsan :) Kul att ni titta in :) vareje vecka vid dena sida kommer det stå något nyt :) <3 t.e.x att jag vann en tävling men ni förstår säkert <3 

Pascal<3  Hej då kramar från Ida Promise Pascal  Promise<3


Ovido - Quiz & Flashcards