ponnytop

Alla inlägg under december 2011

Av ida Bernhardsson - 31 december 2011 10:26

Hejsan'

 

min dator har inte funkat men idag prova jag igen  och det fungka <3 i

 

inästa inlägg :)

 

 

Idag är det nyårsafton  00:00 är det 2012 <3 och jag tycker det här året har varit fantastiskit <3 Jag har börjat med Fälttävlan 

placerad i varge hopptävling jag varitt med i :)<3 Ja igår hoppade jag mix på kursen det gick ass bra  hoppade komenatison som han hatar <3 men jag fick över han på 90cm <333 <333

 

 

Och det ska bli kul med 2012 ÄR ATT jag ska vara med  i Lagsm i fälltävlan <3 om Pascal blir skadad ska jag Hoppa Mix :)

 

Hoppa några Natonela och regonala <3 med Pascal och tävla mera på Mixen

 

 

 

ska var med den här galningen idag och flera <3 nå ilove you

 

Haaaa

 

 

 

 

hejdå

 

 

XD

Av ida Bernhardsson - 23 december 2011 09:20

Hejsan    XD

 

 

Ja i Onsdas Var det hoppträning :) Det gick super Bra (Rev eller vägra inte på ett ända hinder )

 

Pascal och Jag fick hopp lite Till ör Fanny och Winni behövde Litt Drag Hjälp :)

så Pascal tyckte det bara blev roligare och blev Litte pytte litte stark :)

Titta Pascal håller på att somna :)

 

Min fina ponny vann :) nästan alla tävlingar eller iallefal på placering både med Anna, Karin Och med Mej <3

 

 

 

Hejdå:)

Av ida Bernhardsson - 21 december 2011 12:15

Hejsan!!

 

 

 

Jag fick Blogga Här i skolan för jag skulle inte vara med På idrotten så jag sitter här.


Då tängte jag att jag kunnde Blogga litte :)



Jaaa Idag är det sissta dan och vi går till 13:15 SÅ DET ÄR GRYMTT SKÖNT. Sen vi 18:00 Är det hoppträning för Rangna

Här är Rangna När hon Hoppar

Jag Och Linn ska hoppa jag ska hoppa Pascal Linn SKA hoppa Belinda men nu har Hon fått litte hopp utrusning

1: Martingal


2: Magplata



Sen Håller vi på med Saddlar vi har hittat en Dressyr men ingen Hopp en vi tycker har legat Bra :)





Ja Men jag skriver sen Hur det gick typ Imorgon :)


Hejdå :) har ej Ida saken efterssom :) Jag är iskolan <3:)<

Av ida Bernhardsson - 19 december 2011 17:59

Hejsan:)



Ja men Hej på er :) Jag har ridit idag Red På vägen Litte fram och tillbaka med panlampa : ) <3Han gick skit fint på tyggeln hella tiden skit nöjd


Idag iskolan så Backade vi jag backa med Fanny och Jossan :) <3


Vi backa kollor och Bullar :) Pascal har fått snö suller idag fett bra _)


Synd att jag inte tog någon bild idag när jag red men




Nu ska jag dra :) sk plugga litte <3


Hejdå

Av ida Bernhardsson - 18 december 2011 08:36

Hejsan !!

 

 

Jaa det var väll roligt  det var god matt + det fans ett godis bord men daim och så  men ja vi var hemma halv tolv och jag gick åå la mig typ 5 över tolv ..<3

 

 

Ja idag ska jag Jill Robin Pappa och Jag åka till täbby centrum jag ska julhandla iallefal dom ska typ köpa kläder <33

 

Här är Anna Bredberg som har tävlat och ridit Pascal  med hennes D-ponny men nu har hon stora hästar

 

Här är en av hennes hästar.

 

 

 

 

Hejdå///

Av ida Bernhardsson - 17 december 2011 12:44

Äntligen!!

 

 

Ja men Hej . Min feber har nu gåt ner och är frisk är bara litte snuvig men jaja sånt får man ta. Idag blir det rånes slot då -:)ska vara där halv 6 men har redan Dushat :) finfint :) Fast så här sorligt lärdet ju inte vara där nu iallefal  :)

 

 

 

Jag har en fråga till er Läsare ::

 

Om ni tyvker jag ska börja men litte utfit :) Men jag Kommer ike kunna göra re vare dag men så mycket de går :)

 

 

Ja imorgon ska jag åka och Julhandla tror jag för det blir ej Någon Mahtc för mej med F-99 :)

 

hejdå

Av ida Bernhardsson - 16 december 2011 13:52

Jag vill hissa Tretorn cahp's för alla kanske inte har råd med ekta stövlar så                                      ett par skor sedan :) och blir = :)<3 <3<3<3<3+ dom kosatar bara 300 på grangården <3




Jag dissar reklamerna på tv för vissa är grymmt långa och man pallar inte det

:) <3



Kommentera vad ni tycker om min hiss och min Diss<4



Hejdå////


Av ida Bernhardsson - 16 december 2011 09:08

Hejsan!!<3

 

 

Hema idag igen, har fort farande Litte febber :( Imorgon ska vi till rånes slott och fira en en släkting som fyller 63 :) så jag hoppas jag blir bättre + Att jag vackna 7 gånger inatt av att jag svetades igel :(

 

Idag blir det ingen ridnig  såklart <3:(  men jag hittade en rolig bild På Pascal

 

Haa här är han 12 då var det ej Karin som ägde honom uttan för föra :)

 

Hejdå:)

Presentation


Hejsan :) Kul att ni ville titta in på min blogg Jag heter Ida och har två B-PONNYSAR Pascal och Promise :)hoppas ni älskar min blogg:)hare götte :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida

Hejsan välkomen 

Ida

Hejsan :) Kul att ni titta in :) vareje vecka vid dena sida kommer det stå något nyt :) <3 t.e.x att jag vann en tävling men ni förstår säkert <3 

Pascal<3  Hej då kramar från Ida Promise Pascal  Promise<3


Ovido - Quiz & Flashcards