ponnytop

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av ida Bernhardsson - 3 januari 2012 13:25

Hej!!xD

 

Hej på er alla <3 Igår var det rangna kurs i rånes hoppade Pascal :) Idag ska jag Hoppa mixen <3

 

äää jag har ej gort mycket på Lovet ska nog ringa någon Kompis snart men Det går någ ej för  att jag åker ju till falun och spela kopparcupen med Rimbo Hk mitt lagg jag spelar i

 

 

 

 

:)

 

Rolf -Göran BengtssonXD


 roffe med Ninja La silla



Vinnare i em




sviriges störst hopp :)


 



hopp mästaren !!


 





Fältävlans Killen Mangnus Gärdal


 







Dresyr KIllen Jan Bringk





Nu vett ni mina favoritt Ryttare


hopp favoritten. Rolff görran Bengysson


Fälttävlans Fovoriten : Mangnus Gärdal


Dressyr fovoritten . Jan Brink






Hejdå



Av ida Bernhardsson - 3 januari 2012 12:49

Hejsan!!!<3

 

Jag ska nu berätta vad jag ick i julklap

 

1: Jhon whitaker schabrak röd

.och ett till Jhon Whitaker fast med vit kant

Product Image - RG0211 - John Whitaker Velvet Saddle Pad
 
 
2:  Vantar <3(Ingen bild)
 
3. ETT Foto av mej och Pascal med olika bilder på en ram <3
 
 
4. Spel :) Alffapet och vem vinner hopptävlingen :)
 
5: Ridspö
 
6. Stigbyglar  jag Älskar dom <3
 
7. Vita John Whiteker eidbyxor
8. en Ipod

 det är som en iphon fast man kan ejringa eller sms:a

 

 

 

9.litte smingk och så

 

 

 

10.  nya  läder band till mina  sporrar med diamanter på <3

 

 

hejdå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan :) Kul att ni ville titta in på min blogg Jag heter Ida och har två B-PONNYSAR Pascal och Promise :)hoppas ni älskar min blogg:)hare götte :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida

Hejsan välkomen 

Ida

Hejsan :) Kul att ni titta in :) vareje vecka vid dena sida kommer det stå något nyt :) <3 t.e.x att jag vann en tävling men ni förstår säkert <3 

Pascal<3  Hej då kramar från Ida Promise Pascal  Promise<3


Ovido - Quiz & Flashcards